De Notebook Totaal webwinkel!
Notebookadvies.nl Notebookadvies.nl
Welkom op hét notebook advies forum.
Ook voor laptop advies.
Notebookadvies.nl

Vlek op TFT scherm

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Notebookadvies.nl forum index -> Grafischekaarten en beeldschermen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JIB

BerichtGeplaatst: Ma 05 Jul 2010, 23:51    Onderwerp: Vlek op TFT scherm Reageer met quote

Hallo,

Ik heb sinds een half jaar een Acer Aspire One netbook met een klein TFT scherm. Omdat dit scherm wat vies was heb ik het schoongemaakt met een pluisvrij doekje, vochtig gemaakt met water.

Het scherm is schoon.....ik heb echter linksboven een grote vlek die niet weggaat. De vlek is lichter dan de rest van het beeldscherm en in de vlek zit weer donkere stukjes.

Enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik baal enorm en wist niet dat een TFT scherm zo kwetsbaar is. Is dit garantie? Mijn andere laptop, met een ander soort scherm wellicht, maak ik al jaren zo schoon....nooit problemen mee gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roberto Saveur
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di 06 Jul 2010, 13:14    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,

Zonder foto's kan ik geen echt oordeel geven maar er zijn twee opties.

1: Er is een (mura) drukplek onstaan. Hierbij is de difuserfoil beschadigd en dit komt niet meer goed.

2: Er is water onder ... of eigenlijk tussen, het scherm gekomen. Droogt na 1.5 week wel op.

Conclusie, bouwkwaliteit van Acer is, zoals bekend, slecht.

Mvg.

Roberto Saveur
Tel: 06-48420844
Notebook Totaal

Ergens niet mee eens? Of wilt u gewoon een mailtje sturen?
(NIET voor LAPTOP VRAGEN!)
Klik op: Deze link

Skype user: notebooktotaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Notebookadvies.nl forum index -> Grafischekaarten en beeldschermen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: