|
Notebookadvies.nl Welkom op hét notebook advies forum. Ook voor laptop advies.
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
JIB
|
Geplaatst: Ma 05 Jul 2010, 23:51 Onderwerp: Vlek op TFT scherm |
|
|
Hallo,
Ik heb sinds een half jaar een Acer Aspire One netbook met een klein TFT scherm. Omdat dit scherm wat vies was heb ik het schoongemaakt met een pluisvrij doekje, vochtig gemaakt met water.
Het scherm is schoon.....ik heb echter linksboven een grote vlek die niet weggaat. De vlek is lichter dan de rest van het beeldscherm en in de vlek zit weer donkere stukjes.
Enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik baal enorm en wist niet dat een TFT scherm zo kwetsbaar is. Is dit garantie? Mijn andere laptop, met een ander soort scherm wellicht, maak ik al jaren zo schoon....nooit problemen mee gehad. |
|
| Naar boven |
|
 |
Roberto Saveur Site Admin

|
Geplaatst: Di 06 Jul 2010, 13:14 Onderwerp: |
|
|
Beste,
Zonder foto's kan ik geen echt oordeel geven maar er zijn twee opties.
1: Er is een (mura) drukplek onstaan. Hierbij is de difuserfoil beschadigd en dit komt niet meer goed.
2: Er is water onder ... of eigenlijk tussen, het scherm gekomen. Droogt na 1.5 week wel op.
Conclusie, bouwkwaliteit van Acer is, zoals bekend, slecht.
Mvg.
Roberto Saveur
Tel: 06-48420844
Notebook Totaal _________________ Notebook of Laptop kopen?
Waarom niet bij uw betrouwbare bron voor alles met betrekking tot mobile computers.
www.notebooktotaal.nl
Ergens niet mee eens? Of wilt u gewoon een mailtje sturen?
(NIET voor LAPTOP VRAGEN!)
Klik op: Deze link
Skype user: notebooktotaal |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
|