De Notebook Totaal webwinkel!
Notebookadvies.nl Notebookadvies.nl
Welkom op hét notebook advies forum.
Ook voor laptop advies.
Notebookadvies.nl

Algemene vragen kwaliteit XXODD

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Notebookadvies.nl forum index -> Laptop meningen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
alibabba

BerichtGeplaatst: Zo 06 Dec 2009, 21:49    Onderwerp: Algemene vragen kwaliteit XXODD Reageer met quote

Beste,

Ik heb nog nooit een XXODD laptop in het echt gezien. Het lijkt soms redelijk prijzig vergeleken met andere merken. Kunt u wat algemene informatie geven over de kwaliteit in het kort?

-Is de behuizing bijvoorbeeld van plastic fantastic gemaakt of van aluminium? En indien plastic, valt dat niet wat tegen voor de prijs?
-Op xxodd.nl zag ik een 15,6 inch met i7 en ati 4570 voor bijna 200 euro meer dan een Dell studio 15 met dezelfde specs, en dan komt het OS er ook nog bij. Waar zit hem het verschil dan in? (300 euro ruwweg)
-Zijn de schermen edge to edge/frameless?
-Hoe verhoudt de kwaliteit van het scherm zich tot andere merken (Ik vind de schermen van Sony in de prijsklasse rond 1000 euro bv erg mooi)
-Hoe goed is de service van XXODD bij eventuele garantiekwesties/defecten?

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roberto Saveur
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo 06 Dec 2009, 22:19    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,

Wel, dan heeft u geluk Wink Ik heb er honderden in mijn handen gehad. (en heb indien gewenst, dus al u aangeeft welk model uw interesse heeft, van ieder model foto’s van hoe ze er in het echt uitzien)

Om uw vragen te beantwoorden:

• Plastic van zeer hoge kwaliteit (zeker de 760 series biedt in die prijsklasse de hoogste degelijkheid) en de luxere modellen afgewerkt met carbonlook / aluminium.

• Sowieso moet u op onze site kijken (www.notebooktotaal.nl) voor de scherpste prijzen, maar Dell heeft er vaak een handje in om bijv. maar één jaar garantie te leveren (welke dan ook nog eens niet van je het is, over XXODD zijn er ook klachten, maar klanten wie via mijn onderneming geleverd zijn zie je op bijvoorbeeld tweakers.net niet klagen, het zijn altijd de klanten die bij de dozenschuivers kopen) Verder, tja Dell gooit ze soms voor kostprijs de markt in (maar denk u nu niet dat de marge honderden euro’s is, de marge beperkt zich vaak tot maar 3/4 %)

• Hangt van het model af. Maar merendeel niet.

• Hangt van het model af. Maar merendeel is boven de gemiddelde TN schermkwaliteit (Sony is ook TN techniek)

• Heeft u niet mee te maken, wij zijn de dealer dus ook uw aanspreekpunt, en als u leest hoe klanten over ons schrijven: http://www.notebooktotaal.nl/testimonial.php , http://tweakers.net/shopreview/7367/notebook-totaal.html , en http://www.trustpilot.nl/review/www.notebooktotaal.nl hoef ik vermoedelijk niks meer te zeggen. Gewoon goed dus.

Indien er nog vragen zijn beantwoord ik u deze uiteraard graag, u kunt mij echter ook iedere dag van 9:00 tot 22:00 telefonisch bereiken voor vragen en/of een offerte.

Met vriendelijke groet,

Roberto Saveur
    Tel: 06-48420844
    Notebook Totaal

Ergens niet mee eens? Of wilt u gewoon een mailtje sturen?
    (NIET voor LAPTOP VRAGEN!)
    Klik op: Deze link

Skype user: notebooktotaal
  • Naar boven
    Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
    alibabba

BerichtGeplaatst: Zo 06 Dec 2009, 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

Hartelijk dank voor uw reactie op zondagavond zelfs!

Ik zat te kijken naar de 760cu serie. (i7, ati 4570, led scherm)

Maar ik ben me wat aan het oriënteren nog, ik weet dat half januari de laptops met nieuwe cpu's verwacht worden. (Arrandale was het niet?) en ik hoop dat er dan ook een iets andere grafische kaart inzit dan de ati 4570. Dus het is meer een oriënterende ronde, maar ik hou uw site zeker in de gaten tussen nu en de tijd dat die nieuwe cpu er is.

Het is alleen lastig dat ik, in tegenstelling tot u, er nog nooit een in het echt gezien heb. Wanneer de bouwkwaliteit en scherm kwaliteit echt veel beter is dan die van een Dell betaal ik het verschil graag, maar het is best tricky als je dat pas voelt en ziet wanneer je de doos openmaakt. Maar indien u foto's van de 760cu heeft, dan zie ik ze graag!

Want de XXODD laptops zien er op de websites wel erg mooi uit moet ik zeggen.

Ik zal uw links even doorlezen vandaag en morgen, altijd leuk in dit regenachtige weer.
    Naar boven
    Roberto Saveur
    Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma 07 Dec 2009, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,

Oriënteren kan geen kwaad, maar wacht niet te lang, want de computerwereld gaat alles zo snel dat er altijd wel weer iets nieuws om de hoek wacht en u zo nog jaren kunt wachten. En wat u zegt, verwachten, voor zoiets goed leverbaar is zijn we vaak nog één extra maand verder.

Afijn, ik zou niks aanraden waar ik niet achter sta, u heeft gelezen hoe men over mij, en mijn onderneming schrijft, dit zou ik niet ten grabbel gooien voor één verkoop. (of voor honderden… dat gaat simpelweg tegen mijn principes)

De foto’s van de 760 series kunt u hier bekijken.

Met vriendelijke groet,

Roberto Saveur
    Notebook Totaal

Naar boven
    Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
    alibabba

BerichtGeplaatst: Do 18 Feb 2010, 00:23    Onderwerp: Reageer met quote

Lang geleden weer, toch nog een vraagje, de resolutie op het scherm van de foto's uit uw link, is dat 1366/768 of 1600/900?

Xxodd is bijna de enige die 1600/900 aanbiedt op 15,6 inch, wat mij persoonlijk wat prettiger lijkt dan Full hd. Wat is uw ervaring daarmee? De meeste merken bieden de keuze tussen ofwel 1366/768 of meteen 1920*1080, maar de laatste resolutie vind ik ietwat hoog op zo'n klein scherm en het zal de fps in je games waarschijnlijk ook niet ten goede komen.
    Naar boven
    Roberto Saveur
    Site Admin

BerichtGeplaatst: Do 18 Feb 2010, 14:23    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,

De resolutie op de foto’s is 1366/786.

En dat klopt, het is vaak 1366 of meteen 1920, de middenweg is inderdaad voor velen een goede keuze, u bent in iedergeval niet de enige er zo over denkt want de XNi760cuh is op dit moment de best verkopende notebook bij ons.

Zelf ben ik een full-hd fan, maar voor mensen die snel vermoeide ogen hebben of een bril / lenzen dragen is de 1600x900 resolutie vaak een betere keuze.
    Alles is simpelweg klein op een 15.6” 1920x1080 scherm, wel moet gezegd worden dat met de komst van Windows 7 dit minder erg want Windows 7 kan alles dynamisch groter schalen.

Aan de andere kant, zoals u al opmerkt, 1920x1080 is zwaarder voor een 3Dkaart dan 1600x900, dat scheelt al snel 30% in performance, zeker met de hogere 3d kwaliteit opties.

Resumerend, 1920x1080 kan met Windows 7 werkbaar zijn, maar in uw geval zal de 1600x900 resolutie vermoedelijk de betere keuze zijn.

Met vriendelijke groet,

Roberto Saveur
    Notebook Totaal

Naar boven
    Berichten van afgelopen:   
    Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Notebookadvies.nl forum index -> Laptop meningen Tijden zijn in GMT + 2 uur
    Pagina 1 van 1

Ga naar: